Dodanie a platba

Slovenská republika

Hodnota objednávky do 100 €

Spôsob dodania Doba dodania Cena Príplatok za dobierku
Slovenská pošta - List 2. trieda do 0,5 kg * 2 prac. dni 2,90 € + 1,50 €
Packeta (Zásielkovňa) - do 5 kg * 2 prac. dni 3,30 € + 1,50 €
Slovenská pošta - Balík na poštu do 5 kg 2 prac. dni 4,00 € + 1,50 €
DPD - do 5 kg 2 prac. dni 4,50 € + 1,50 €
DPD - do 10 kg 2 prac. dni 5,50 € + 1,50 €

* okrem nadrozmerných zásielok (napr. hokejky, tenisové rakety, palice, lyže,...).

Hodnota objednávky nad 100 €

Spôsob dodania Doba dodania Cena Príplatok za dobierku
Slovenská pošta - Balík na poštu do 5 kg 2 prac. dni ZDARMA 0,00 €
Packeta (Zásielkovňa) - do 5 kg * 2 prac. dni ZDARMA 0,00 €
DPD - do 10 kg 2 prac. dni ZDARMA 0,00 €

* okrem nadrozmerných zásielok (napr. hokejky, tenisové rakety, palice, lyže,...).


Ostatné krajiny

V prípade záujmu o zaslanie objednávky do iných krajín Nás kontaktujte vopred mailom na predajna@unijunior.sk.
Do zahraničia nezasielame na dobierku.


Packeta.sk (Zásielkovňa) je sieť výdajných miest Z-point po celom Slovenku a Česku.
Predstavuje nový a lacnejší spôsob doručenia tovaru k zákazníkom. Viac informácií sa dočítate priamo na stránke prepravcu: www.packeta.sk
Sledovať svoju zásielku môžete TU

Hlavné výhody:
- žiadne čakanie na poštách alebo vyčkávanie kuriéra
- na vyzdvihnutie zásielky máte 7 kalendárnych dní
- tovar si môžete skontrolovať priamo na výdajnom mieste

Zoznam pobočiek TU

Kuriérska spoločnosť DPD poskytuje kvalitný a spoľahlivý servis v doručovaní zásielok na súkromné adresy prostredníctvom svojej služby DPD Home.
Sledovať svoju zásielku môžete TU

Hlavné výhody:
- kuriér DPD doručí zásielku na súkromnú adresu kdekoľvek na území Slovenskej republiky
- DPD Home zahŕňa štandardnú dobu doručenia v nasledujúci pracovný deň
- deň vopred ste informovaný cez SMS alebo mailom o doručení balíka a výške dobierky
- v deň príchodu kuriéra ste informovaný o časovom okne, v ktorom vám bude zásielka doručená
- máte možnosť uhradiť platbu za dobierku platobnou kartou
- v prípade, ak vás kuriér nezastihne príjemcu doma, nechá vám v poštovej schránke oznámenie o prvom pokuse o doručenie. Služba zahŕňa celkovo 3 pokusy doručenia
- máte možnosť zmeniť termín alebo adresu ďalšieho doručenia prostredníctvom stránky www.presmeruj.mojbalik.sk

Balík na poštu je služba určená zákazníkom uprednostňujúcich dodanie zásielky na ľubovoľnú poštu podľa vlastného výberu, ktorá sa nachádza napríklad v blízkosti zamestnania. Balík dodáme na jednu z viac ako 1400 pôšt už druhý pracovný deň po dni podania.
Sledovať svoju zásielku môžete TU

Hlavné výhody:
- viac ako 1400 odberných miest
- doručenie do dvoch dní od podania zásielky
- informovanie o uložení balíka na pošte prostredníctvom sms alebo e-mailu


Možnosti platby

Dobierka

Platba za objednávku pri prevzatí zásielky.

 

Platba prevodom na účet

Banka: Fio banka, a.s.

Číslo účtu: 2702600704/8330
Variabilný symbol: číslo objednávky

IBAN: SK8183300000002702600704
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Platba kartou online

Kupujúci za objednaný tovar zaplatí platobnou kartou online hneď po vytvorení objednávky. Online platby zaisťuje platobná brána ComGate (ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, Česká republika; platby-podpora@comgate.cz, +420228224267). https://www.comgate.cz/platebni-brana

Návod a vysvetlenie prieheu platby nájdete na stránkach poskytovateľa:
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

Reklamácie platieb môžete uplatniť na adrese poskytovateľa: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267.


Výmena tovaru

Ak ste si u Nás zakúpili tovar, ktorého vlastnosti Vám nevyhovujú, môžete ho vymeniť za iný. Pri prvej výmene neúčtujeme žiaden poplatok za poštovné a balné.

Pre úspešnú výmenu je nevyhnutné dodržať tieto podmienky:
- tovar nesmie byť poškodený alebo používaný;
- tovar balený v ochrannom obale nesmie mať narušený obal;
- kupujúci musí požiadať o výmenu do 14 dní od prevzatia tovaru;
- v prípade individuálne dohodnutých podmienok je možné požiadať o výmenu aj neskôr;
- doručený musí byť kompletný produkt vrátane jeho originálneho obalu, príslušenstva a dokumentácie
- kupujúci nesmie tovar zaslať na dobierku;
- kupujúci znáša náklady na doručenie tovaru predávajúcemu;

Pre zjednodušenie postupu odporúčame vyplniť a zaslať žiadosť o výmenu tovaru: .DOCX | .PDF

Tovar dôkladne zabaľte a zašlite na Našu adresu:
UNIJUNIOR-ŠPORT s. r. o.
Nám. sv. Egídia 50/58
058 01 Poprad

V prípade, ak chcete vrátiť tovar, ktorý sme Vám doručili na odberné miesto Z-Point Packeta.sk, odporúčame využiť možnosť "Reklamačný asistent". Výhodou výmeny tovaru prostredníctvom tejto služby je, že poštovné hradíme za Vás. ID kód pre zaslanie tovaru k nám: 95770964